thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Haziran 30, 2022

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak bâtınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının tafsilatlı izahatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en skolastik ve en esen bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu kontak noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter sarrafiyearı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlantılar ve yöntem özetler ya da iş özetleri için selen bâtınerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedariklemek bâtınin kadir yollamak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel bâtınerik ve dikkat çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok çalışmae yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene düşünmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en müşküllü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Eğlence ve araştırı bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, dâhilğinizi daha aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belirli bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en büyük toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile ilişkilantı düşünmek bâtınin harika bir görev. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı bâtınerik türlerine mevla olsa da bütünü enikonu videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden ne ulaştırmak istediğinizi her mevsim hane önünde bulundurun ve buna göre yapılanma strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en esen şekilde anlamak bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha aşkın etkili kullanıcıya mevla. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar endamsız ve öz olursa aktif hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt dimdik bâtınaziz endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar dikkat çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, dâhilğiniz amaç kitlenizin yalnızç ve dikkat alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin kadir sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları kadar bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, kontrol sonuçlarında daha faziletli sıralarda ve daha sık görülür, dâhilğinize trafik arkaışı sağlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna kapalıdır. Web dâhilğinizde esen meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha aşkın sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu daha esen hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha faziletli payanlar sağlar. Mürtefi itibarlı üçüncü canip sayfalardan organik bağlantılar almak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya gelen her tıklama bâtınin ödeme strüktürlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik rahatışlarında fonlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), büyük etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilişkilantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (daha aşkın tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

dijital pazarlama