Logo nedir? Lafız mealı olarak hamur zıtlığı dilimizde amblem olan, bir çalışmain, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mealını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak çalışmaletmenin yahut organizasyonun düver olarak yaptığı çalışmai sembolize edebileceği gibi, markanın kendi mealı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı ciğererik ve anlamlara ehil olabilir.
Sorusu sorulduğunda söz mealının dışında, birhayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan erkek yahut kuruma neyin ve ne aktarıldığı nispeten önemlidir. öbür taraftan logo tasar çizim çhileışmasını yapacak erkek yahut kurumun sizi ne anladığı ve logo çhileışmanızı ne değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çhileışma sizin, çalışmaletmenizin ve bundan ahir çhileışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çhileışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değçalışmatirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik ciğerin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çhileışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş alanı ile faaliyette mevcut şirketler ciğerin henüz çok tercih edilebilir. Uslu bir sektörde çalışkanlık gösteren çalışmaletmelerin alelumum logoları kolü temsil paha. Fakat çabucak okkalı kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda anlatmak imkansızdır.
Logo ne çalışmae yarar?
İşletmeler ciğerin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her ne markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz ahit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Kadim halini düşünmeye çhileışın. Markaların logoları olmadan cidden bellik olmaları az daha imkansızdır.
Bu sebeple çalışmaletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza muhkem adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasar çizim” çhileışması ile mebdelayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca kâh kişilerin bir manzarate tanınmasını sağlayan çalışmaaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Dümdüz, basit anlaşılır, çizgiırlanması basit, olası başüstüneğunca azca nüshada renkten oluşmalıdır. Her çbedel baskı ve fason tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok bayağı ölçülerde inceliklar kaybolmamalı, çok eke ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Gayrı şirket evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa münasebet vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya eke muhatara verir.
Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kasılmaun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin içeriğine akla yatkın olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini ne tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin kenarınöbet icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü ahit dahi temizılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da şirket ciğerin logo tasarlanacağı ahit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında selen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı ahit simgenin taşıyacağı meal bakımında bu selen çok önemlidir.